تتر چیست؟

۳ بازديد

تتر چیست؟ موضوعی که قراره بطور کامل در این مقاله مورد بررسی قرار بدیم. در بازار ارزهای دیجیتال با چند دسته از ارزهای دیجیتال سروکار داریم که یک دسته از اون ها قیمت ثابتی دارند و بالاپایین شدن های بازار ارزهای دیجیتال هیچ تاثیری روی قیمت اون ها نداره.

به این دسته از ارزهای دیجیتال استیبل کوین یا ارزهای با ثبات قیمت میگن و تتر جزو اولین های این دسته بود که در سال 2014 در زمانی که عرضه شد خودش رو بعنوان دلار دیجیتال معرفی کرد و امروزه همیشه جزو ارز با بالاترین مارکت کپ بازار بوده که محبوبیت خاصی در بین کاربران ارزهای دیجیتال داره.

در اصل اگه براتون سوال هستش که  وقتی قیمت تتر ثابت هستش پس کاربردش چیه و به چه دردی میخوره؟ این مقاله رو تا انتها بخونین و با این استیبل کوین آشنایی پیدا کنین. 

هر چند طی این چند سال بحث و گمانه زنی های زیادی در مورد تتر زده شده که اولا صد در صد توسط دلار پشتیبانی نمیشه و غیره . ولی تا به امروز تونسته خیلی عالی نقشش رو بعنوان استیبل کوین ایفا کنه و در بین کاربران هیچ کدوم از این حرف ها مهم نبوده و در همه صرافی ها یک بخش معاملات با تتر انجام میشه و در بستر اکثر شبکه های بلاکچین میتونید این توکن رو انتقال بدید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.